10-12-14

Jag saknar dig så fruktansvärt, pappa :'(

Jag dagdrömmer om dig, jag drömmer om dig på natten, när jag blundar ser jag dig framför mig. Jag saknar ditt skratt, jag saknar din röst, jag saknar DIG! :'(

Jag saknar din tröst.. Jag saknar dina hjälpande ord. Jag saknar att du sätter dig på min säng och ber mig förklara varför jag är ledsen och sedan ger mig en kram, säger något om det jag sagt, och sedan säger att allt kommer lösa sig.

Jag hade gett allt för att få dig tillbaka.. :'(
Precis som jag gjorde precis ALLT för att försöka få ha kvar dig här hos mig, innan du dog.. jag gjorde ALLT jag bara kunde! :'(
Du ville stanna kvar, och det vet jag. Du gjorde också allt för att få vara kvar ett bra tag till..

Jag vill ha dig tillbaka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0