11-01-03

Människor tycks tycka att ja hanterar sorgen bra för att jag inte tagit livet av mig, jag har en lägenhet, jag har börjat plugga, och jag har en pojkvän. Ja visst.. ja har ju tagit sorgen "Jätte" bra för att jag inte tagit livet av mig.. Hur sjutton tänker man när man säger så?! Tror människor plötsligt att de kan läsa mina tankar? Att de kan styra mitt liv och säga att de är bra igen om jag inte super mig full, eller gör något annat dumt. Ingen kan läsa mina tankar.. Ingen annan än jag vet hur många gånger jag önskar att det aldrig mer blir en ny dag. Så försök inte att komma till mig med alla kommentarer om att "jag mår bra"!

Folk försöker se det positiva i mitt liv och vill plötsligt tro att alla småsaker de bara kan hitta, gör att jag mår bra nu. Är det mitt eller ditt liv du spekulerar i ?! Det är väl ändå JAG som känner hur jag hanterar saker och ting? Att ja ska behöva förklara mig heeeela tiden och försvara mig i allt, blir jag så fruktansvärt trött på!

Ja, jag pluggar, har egen lägenhet. Men det gör sjutton inte livet enklare.. Snarare tvärtom. Anledningen till att jag pluggar och har lägenhet är för att jag måste ha det! Inte för att jag vill att livet ska gå vidare, vill helst bara att tiden ska backa tillbaka och inte gå en minut längre än så. :'(
Men du som försöker förstå dig på mitt liv förstår inte den grejen. För du är INTE i min sits och du är inte som mig!! Så sluta försöka styra mitt liv och säga till mig hur mitt liv är!!!

Håll era ord i styr, eller håll TYST!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0