10-10-19

Kuggade tentan.. med 3 poäng. Kanske kan fiska till mig några poäng till imorgon när jag träffar mentorn för jag går inte helt med på poängen hon satt på vissa frågor..
Dom hade sänkt godkändsgränsen men det var ändå väldigt många som hade kuggat. Mer än vad dom hade väntat sig. Så jag vet att jag inte är ensam om det, men det känns fruktansvärt..

Som jag skrivit innan, jag blir inte bara besviken på mig själv, utan det känns verkligen som att jag sviker pappa..
Han trodde på att jag kunde. Att jag skulle bli förskollärare. Och jag vill verkligen bli förskollärare. Jag vill inget annat.. Men det känns som att jag inte klarar det :'( Och jag måste. Både för mig själv och för pappas skull...

Jag har verkligen tappat livsglädjen helt. Totalt.. Tentan var verkligen droppen som gör att bägaren rinner över.
Jag vet inte vad ja ska ta mig till. Känns som att jag misslyckas med allt och att gud verkligen är emot mig.
Hela tågresan hem så rann tårarna. Va svin jobbigt, jag försökte tänka på annat för folk satt och stirrade på mig, men de tog aldrig slut.

Mår grymt illa, har spänningshuvudvärk och bröstet värker något frukansvärt.. va sjutton ska ja ta mig till? :'(



Förlåt pappa att jag svikit dig.. :'( Jag försökte verkligen klara de, men jag är inte tillräckligt bra. Inte så bra som du trodde eller ville tro :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0